חצי אמריקה (רכיבה 22)

מסלול : אימפוריה לטופיקה (קנזס)    זמן רכיבה נטו : 5:17

מרחק : 110 קילומטר             מרחק מצטבר : 2,557 קילומטר

טיפוס : 770 מטר                     טיפוס מצטבר : 14,533 מטר

ברכיבה 19 עברנו בנקודה שהייתה חצי המרחק מסן פרנסיסקו לניו יורק והיום הגענו לחצי המרחק במסלול שלנו, מלוס אנג'לס לבוסטון. מצאתי גם סוף סוף את שדות התירס המובטחים, האמת שיכול להיות שהיו גם כמה קודם ולא שמתי לב כי זה ביבי תירס (כמו מיני סופר) שמתחיל רק לגדול, היום היו מלא שדות כאלה ומאט מאוד חיטה.


התחלנו את הרכיבה אחרי היום מנוחה אתמול עם תחזית שבעשר וחצי בערך יתחיל לרדת גשם, יום מעונן ביותר, חלק מהחברה שמו כובע אמבטיה כזה מנילון עם גומי על הקסדות, זה די מצחיק, אני לבשתי רק את המעיל גשם, היה סאג אחד אחרי כמעט 40 מייל שזה די הרבה, לקח כמעט שלוש שעות עד שהגענו אליו להפסקה, אחרי הסאג היה ראג בבית קפה שמתמחה בפאי מכל הסוגים, וזה מסורת שהמסע עוצר שם, אנחנו אוהבים לכבד מסורות, הפאי תפוחים בתמונה למעלה היה מצויין.


בהרבה רגעים מהיום הרגשתי שאני רוכב לתוך ציור, השמיים עם העננים שיכולים להוריד כל רגע גשם, השדות הירוקים, עצים, ניסיתי לצלם אבל לא בטוח שמצליחים לראות בתמונות. הגעתי לטופיקה שזו הבירה של קנזס, עיר לא גדולה במיוחד שהבנו שאין יותר מידי מה לעשות בה, ובמרחק שעה נסיעה יש את קנזס סיטי, אבל קנזס סיטי לא יכולה להיות בירה של קנזס כי היא נמצאת במיזורי (מאוד הגיוני), היא העיר הכי גדולה במיזורי, אבל היא גם לא יכולה להיות הבירה של מיזורי כי קוראים לה קנזס סיטי.

כשהגענו הבחור בקבלה אמר שבאופוריה ממנה הגענו יורד גשם והוא בדרך אלינו, מחר לפי התחזית השמש אמורה לצאת, נקווה, נעזוב את קנזס ונעבור למיזורי.


הבחור בתמונה זה גרג, הוא רכב במסע הזה ב2019 והשנה הוא חלק מהצוות של פאולה במסע הזה, גר באוהיו והוא שותף בעסק שמייצר לוחות בטון לבתי הלוויות. כשנגיע לאוהיו הוא יעזוב אותנו ויצטרף שוב לחלק האחרון ביחד עם בחור בשם טום שגם רכב ב2019 ועשה תאונה עם האופניים יומיים לפני הסיום, השנה הוא יחזור לסיים, לעשות שוב את כל השבוע האחרון וילוו אותו כמה חברה מהמסע ב2019.

ביבי תירס

הלוח מעודכן ליום מנוחה - כל ערב בלובי במלון

בוב ואני ברכיבה היום

הכביש היום



תגובות

  1. בוקר טוב בן, ראשית איך אתה מרגיש אחרי ימי רכיבה המקבילים לגירו. ?
    האם מצליחים בערב קצת להנות או שפורשים לישון ?
    תנשיך לתאר את המסע עבורנו, אנו קרואים בשריקה.

    השבמחק
  2. You really get to see America! Love the shot of the hilly road .

    השבמחק
  3. בו, איזה כייף שהנוף משתפר והכל ירוק .. וסוף סוף תירס! כל הכבוד לך ולבוס- אופירה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה