גלגולו של חלום

מסע מחוף לחוף בארצות הברית זה חלום ילדות, אני לא ממש יודע להגיד איפה ואיך זה נוצר, זה פשוט אזרח קבע ברשימת הטיולים שמתוחזקת בראש.

הנסיון הראשון למימוש היה בתכנון הירח דבש עם אישתי המדהימה, שכל איזכור שלה בבלוג הזה לא ממש יכול לבטא את התודה שמגיעה לה באיפשור המסע הזה.
ירח הדבש תוכנן לחודשיים בארה"ב, בשלבי התיכנון הבנתי שמרכז ארה"ב מלא בעיקר בשדות תירס ולכן התוכנית הוסבה לסיבוב פארקים של קצת יותר משלושה שבועות במערב שכלל ביקור בגראנד קניון (צ'ק מרק אחד) ועוד כמה פארקים מענינים, הסיבוב גם כיסה די הרבה מיילים בנסיעה. לאחר מכן טיסה לניו אורלינס, הספקנו לבלות שם לפני שקתרינה הרסה אותה, טיסה לאורלנדו כולל ביקור קרובי משפחה, וסיבוב קצר ברכב עד בוסטון וחזרה.
- החלום נקבר די עמוק.

קפיצה קדימה כמה שנים ובשיחת מטבחון בעבודה שמעתי על בחור שנסע מאופניים לאורך ארה"ב וכתב על זה בלוג עוד לפני שקראו לזה בכלל בלוג, זה היה כנראה יותר בכיוון של עדכון מיילים כי מעולם לא מצאתי את הבלוג הזה, מצאתי כמה אחרים. זה העלה גם זיכרון מהטיול המשפחתי הגדול לטונגה שההורים לקחו את ארבעת האחים לבית חייט להקיף את כדור הארץ ולבקר בממלכה מיוחדת בצד השני של העולם. שם פגשנו בחור בריטי שהסתובב בעולם באופניים מתקפלות.
- החלום מתחיל להרים ראש, והאופניים משתחלות פנימה

עוד כמה שנים קדימה, ואני במשרד בחול המועד באחד החגים הארוכים שבדרך כלל יש הדממה, השלמתי כבר את כל החובות והמשימות שנדחו לתקופות האלה ושוטתתי ברשת, מצאתי את האתר של "אמריקה באופניים" והתאהבתי.
- החלום התעורר

הבנתי שזה משהו שאני חייב לעשות מתי שהוא, ותוכניות שונות נבנות, זה די בלתי אפשרי לקחת חודשיים הפסקה באמצע החיים, יש מחוייבויות של משפחה ועבודה, תוכנית אחת זה לחכות עוד כמה שנים טובות עד שמספר 3 תתגייס, אבל גם אז יהיו מחוייביות, תוכנית אחרת זה לעשות מסע קצר יותר, לחצות את אמריקה לאורך, יש מסלול שנראה מאוד מעניין לאורך נהר המיסיסיפי, שאפשר להשלים תוך שלושה שבועות, זה הרבה יותר ישים, אבל זה לא באמת החלום.
- ספקות עצמיות מדכאות את החלום.

עוד כמה שנים עוברות, התמיכה מגיעה מבת זוגתי שכתבתי קודם שהיא מדהימה, צריך להגשים חלומות, חיים פעם אחת, ויש עוד כמה קלישאות, הכל נכון, עדיין בין להגיד ולעשות המרחק עצום. תמיכה ושיתוף זאת המתנה הכי גדולה וזכיתי בך אישתי האהובה.
- לא מחכים ודוחים, פועלים להגשים את החלום.








תגובות