אמצע ארצות הברית (רכיבה 19)

מסלול : דאדג' סיטי לגרייט בנד (קנזס)    זמן רכיבה נטו : 5:18

מרחק : 140 קילומטר             מרחק מצטבר : 2,213 קילומטר

טיפוס : 105 מטר                     טיפוס מצטבר : 13,249 מטר

הרכיבה התחילה במזג מושלם, רוח צד שלא ממש הפריע במרחבי עד ירוקים, סאג ראשון אחרי 30 מייל שעברו די מהר, כשעצרנו בסאג עברה לידנו רכבת שהעבירה 3 מטוסי נוסעים. עוד כמה מייל של רכיבה אחרי הסאג הגענו לנקודה שמציינת את חצי המרחק בין סן פרנסיסקו לניו יורק, לא בדיוק המסלול שלנו, לנו יקח עוד יומיים להגיע לחצי המרחק.


סאג שני היום היה בפארק נחמד עם דשא ועצים שעשו צל, עם מגדל של אזעקה לאזהרה מפני טורנדו,  הורדתי נעליים והתיישבתי מתחת לעץ לנוח, בוב וגייסון נלחצו שאני מרגיש יותר מידי נוח בהפסקה ומתכנן לסיים את היום בפארק הזה ולעלות על הרכב עד למלון.


עוד נקודת עצירה היום הייתה באיזה גבעה בדרך עם איזה מבנה אבן שהיא קצת יותר גבוהה אז רואים את המרחבים השטוחים מסביב, השלטים מספרים שהגבעה הייתה יותר גבוהה בעבר אבל המתיישבים הראשונים חצבו ממנה בשביל לבנות מסביב אז היום היא יותר נמוכה.

הסאג הראשון היום

סך הכל יום חביב, הגענו יחסית מוקדם לעיירה שנקראית גרייט בנד, שם קצת מוזר, רציתי לנצל את הזמן וחיפשתי מספרות בסביבה, היו 2 לא רחוק מהמלון, אבל הסופש הזה זה ממוריאל ויקאנד, מסמן רישמית את תחילת הקיץ באמריקה , יום שני זה הממוריאל הולידיי, והמספרות כנראה החליטו להתחיל אותו כבר היום והיו סגורות, אצטרך לחכות ליום מנוחה ביום שלישי בשביל להסתפר. לפחות מצאתי סטארבקס ליד המלון

מחר בגלל שזה יום ראשון הארוחת בוקר מתחילה מאוחר יותר, רק ב7:00 אז תחילת הרכיבה נדחתה ל8:00, יש התראת רוח, תהיה לנו רוח צד די חזקה, תתחזק עד ל45 קמ"ש, אולי יותר, תלוי מתי נסיים את הרכיבה.


מסתבר שגייסון סוחב איתו בחולצה בכל הרכיבות חול מהחוף במנהטן, בתמונה , בשביל הסימליות, הוא התקבל לעבודה שעשה אליה ראיון ברכיבה השלישית על תנאי של שאלון פסיכולוגי, אני מקווה שלא יספר להם על החול בחולצה :)

קצת קשה לראות אבל עברו לגידול חשמל בשדות מסביב - מלא תחנות רוח

לפרות התחנות רוח לא מפריעות

אזעקה לטורנדו

מראה הנוף הפנורמי מהגבעה אחרי הסאג השני

רכבת המטוסים


תגובות

  1. Please. Tell them to move to Solar energy. It’s much better (for me :))

    השבמחק
  2. בן איזה אושר ( חיוך שלך :)) אופירה

    השבמחק
    תשובות
    1. ניראה שהוריד משקל

      מחק
    2. מסע של פעם בחיים.
      איזה כיף

      מחק

הוסף רשומת תגובה