נהר המיסיסיפי (רכיבה 26)

מסלול : קירקסוויל לקווינסי (אילינוי)    זמן רכיבה נטו : 6:38

מרחק : 128 קילומטר             מרחק מצטבר : 3,222 קילומטר (עודכן לפי Ride With GPS)

טיפוס : 405 מטר                 טיפוס מצטבר : 22,077 מטר (עודכן לפי Ride With GPS)

הבוקר הייתי בדיוק חודש באמריקה, ב 5/5 בשש בבוקר לפני חודש בדיוק נחתתי בלוס אנג'לס, זה קצת קשה להיות רחוק מהבית ומכולם, לא אשקר (כמו שאומרים בטלויזיה), כל יום לפזר את התוכן של 2 התיקים בחדר ובבוקר לדחוף חזרה, לפני כמה ימים גייסון אמר שהוא מרגיש כמו כוכב רוק, כל יום מלון אחר, כוכב רוק זה לא בדיוק האנלוגיה שאני מרגיש ואני רק חושב על אופציה של לעשות מסע כזה בקמפינג (יש כמה חברות שמנהלות מסעות כאלה בקמפינג) ושמח שזו לא האופציה שבחרתי.

עם בוב מאורגון
עם רנדי

היום התחיל כמו היומיים האחרונים, רולינג הילס בין שדות ירוקים במזג אוויר מושלם, צילמתי שדה תירס אחד שרק שתלו, בשדות פה אין שום מערכת השקיה, אין פה בעית מים, כל הזמן עוברים גשרים מעל נחלים גדולים יותר מהירדן בארץ, הרבה פעמים התעלות לאורך הכביש מלאות מים וחלק מהחיות שרואים דרוסות לצד הדרך זה צפרדעים או צבי מים, או משהוא פחות מזוהה עם זנב וקרומים בכפות רגליים. עברנו היום די הרבה עיירות קטנות בדרך, בכל כניסה לעיירה יש שלט ובדרך כלל כתוב מספר התושבים, באחת היו רק 120, באחרת 197.

over a barn

ג'ים סידר לי היום 2 סרטוני סלוא מושן, הוא מתלהב מהפיצר בטלפון וכל יום מצלם מישהוא אחר. סאג יחיד בנקודת ציון של 2000 מייל, פאולה שלפה את השלט וכולם הצטלמו

הגשר הסגור

מהצד השני

אחרי הסאג עוד 40 מייל שלקראת סופם נגמרו הרולינג הילס והגענו לגדות נהר המיסיסיפי, זה חתיכת נהר, בתדריך בוקר הזהירו אותנו לא לעצור באמצע הגשר ולצלם, השוליים צרים על הגשר ומכוניות נוסעות מהר מאוד, כשהתקרבנו ראינו שבכלל מסלול אחד סגור, הדרך המהירה אמורה להיות מפוצלת לשני גשרים שונים, אחד לכל כיוון, השילוט כיוון אותנו לגשר דו כיווני, זה לא מצא חן בעיני האפלקציה שציפצפה כל הזמן שסטינו מהמסלול. בנוסף הייתה תאונה על הגשר ועצרו את כל המכוניות כשכל פעם עבר טור אחד מכיוון אחד, עם האופניים התקדמתי עד תחילת הטור שחיכה ואז גם היה אפשר לצלם מהגשר. בגלל שזה היה הגשר של הכיוון הלא נכון אין תמונה עם שלט של ברוכים הבאים לאילינוי, נצטרך לאלתר משהו כשנכין את ספר התמונות מהמסע. סיימנו גם עם מיזורי, בסך הכל מיזורי התייחסה אלינו הרבה יתר טוב מקנזס עם הרוחות פנים וצד שהיו לנו שם.

ישר אחרי הגשר נכנסו לעיר קווינסי, עיר די גדולה, מצאתי סטארבקס לעצור בו לפני שמגיעים למלון, והגעתי אחרון, מחר יש לנו יום ארוך של מעל מאה מייל, אני מתכנן לקום מוקדם יותר ולהצטרף לקבוצה של המשקימי קום, גם היום הצטרפתי אליהם, הורדתי את המהירות רכיבה בימים האחרונים בשביל לא להעמיס על הרגליים. יש גם סיכוי טוב שיתפוס אותנו גשם במשך הרכיבה, אני מכין כובע רחצה לקסדה, נראה איך זה יעבוד.