הגענו לבוסטון (רכיבה 42)

מסלול : בראטלבורו לברלינגטון (מאסצ'וסטס)    זמן רכיבה נטו : 7:09

מרחק : 147 קילומטר             מרחק מצטבר : 5,486 קילומטר (נשארו עוד 27)

טיפוס : 1519 מטר                 טיפוס מצטבר : 35,201 מטר

לא להאמין הגענו לבוסטון, יותר נכון הגענו לפרברים של בוסטון, לברלינגטון. יום רכיבה שהתחיל בורמונט ומהר מאוד עברנו לניו המפשייר, עוד אתמול בארוחת פיאסטה ג'ון אמר שהוא הלך לבדוק בכביש כי זה ממש קרוב ואין שלט ברוכים הבאים לניו המפשייר (התמונה בהמשך למטה זה כשיצאנו מניו המפשייר הסתובבנו בכביש למצוא את השלט בכיוון ההפוך). ג'ייסון אמר שהשלט יהיה בחנות זיקוקים, שנראה שני שלטים, הראשון אומר שזיקוקים זה עברה בורמונט, והשני אומר "חנות זיקוקים, ברוכים הבאים לניו המפשייר". כשראיתי את החנויות זיקוקים בדרך הבנתי שאנחנו כבר לא בורמונט. אבל שלטים כאלה לא ראיתי.


עוד יום רכיבה של טיפוסים, קצת פחות מאתמול אבל עדיין טיפוסים. אחרי הסאג הראשון וקצת לפני השני עזבנו כבר את ניו המפשייר ועברו למאסצ'וסטס, מדינה מספר 15 ואחרונה במסע. אחרי הסאג השני היינו צריכים לרכב עוד 32 מייל, הרגליים כבר ממש ממש עייפות, כבישים מאוד נחמדים נראים כמעט כמו מסלול אופניים, די הרבה פניות, בכניסה למלון עמדו חלק מהמשפחות של כמה מהחברה ומחאו כפיים למי שהגיע, מחר יש עוד קטע קטן עד לחוף אבל אפשר להגיד שסיימנו.

בחמש התכנסנו בהתחלה למפגש עם כולם ואז בשש עברנו לחדר צמוד עם ארוחת ערב, בסיומה פאולה נתנה נאום קצר, פייטון שהצטרף ב2018 לצוות באמצע המסע, ב2019 קראו לו הילד החדש והשנה לקח תפקיד יותר משמעותי יהיה שנה הבאה מנהל המסע, אז גם הוא נאם קצר ואז חלוקת תעודות, בהתחלה פאולה חילקה תעודות לקבוצה מ2019 שבאו ללוות את טום בהשלמת המסע שלו, אחר כך לכמה חברה שהצטרפו לחלק מהמסע: סטיב, בחור מאיווה שלפני כמה שנים רכב משיקגו לחוף המערבי הצטרף אלינו באילינוי עד בוסטון, עכשיו יש לו את שני הצדדים, בארב, אישתו של מייק שהצטרפה באירי, מייק שבגלל אבנים בכליות הצטרף באיחור ודיויד שבגלל קורונה פספס את הקטע הראשון והצטרף בפלאג סטאף. 

קבוצה ראשונה

קבוצת הEFI

אחרי זה כלל הרוכבים שרכבו מחוף לחוף בשתי קבוצות: הקבוצה הראשונה קיבלו פשוט את התעודות, אני בקבוצה השניה של אלה שמקבלים תג EFI, שלא עלו לרכב ליווי אף פעם ורכבו "אברי פאובלס אינץ" (או מילה אחרת באמצע), קיבלנו את התעודות לצילום והחזרנו אותם, רק מחר אחרי שנשלים את ה16 מייל לחוף יודבקו המדבקות ונקבל את התעודה בחזרה.

גשר מכוסה בדרך

אגמון קטן בדרך





תגובות

  1. Benjamin, amazing milestone! Unbelievable. Enjoy the moment!

    השבמחק
  2. אין לי מלים. גאים בך!!!!!!!!! כל הכבוד. באהבה

    השבמחק
  3. נראה לי ״ אברי פוסיבל אינץ…״ every possible inch. כל הכבוד.
    מסע מרתק והכתיבה שלך מעניינת. זו חוויה לכל החיים.

    השבמחק
  4. בנו, עשית זאת! הגשמת חלום של שנים. כל הכבוד והיקר. דוד יואל.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה