פיאסטה נייט (רכיבה 41)

מסלול : טרוי לבראטלבורו (ורמונט)    זמן רכיבה נטו : 8:16

מרחק : 146 קילומטר             מרחק מצטבר : 5,339 קילומטר (נשארו עוד 171)

טיפוס : 1875 מטר                 טיפוס מצטבר : 33,682 מטר

מחר נגיע למלון בפאתי בוסטון ובערב יש ארוחת בנקט (או איך שמבטאים את זה) עם אורחים ונספחים, היום זה ארוחת ערב אחרונה רק של הקבוצה אז פאולה הכינה ערב פיאסטה חגיגי עם שרשראות ובירות.


המסלול המתוכנן להיום היה באורך 74 מייל, עוד בניו יורק לפני שהגענו לורמונט התחילו קצת עליות, קו מדינה ממש לפני הסאג, לא היה שלט ברוכים הבאים, פשוט השילוט של הכביש התחלף, הצטלמנו עם מה שיש. 


ישר אחרי הסאג התחלנו טיפוס של שישה ומשהו מייל, בראש הפיסגה ערפל כבד שנכנסנו אליו, ואז מין אוכף כזה שבתחתית עיירה נחמדה עם בתי קפה. טיפסתי ממש לאט כי השרירים לא מוכנים ליותר מידי מאמץ, כשהגעתי אחרון לפיסגה השניה כל הקבוצה הצטופפה בחנות של מייפל וגבינות מתוצרת מקומית במרכז מבקרים קטן שאמור להיות בו נוף מהמם, צילמתי סרטון של מה שראינו.


הראשונים היו שם כבר יותר משעה, הכביש ירידה מההר היה בשיפוצים ויחד עם הבוץ, המדרון ומצב הכביש הוחלט שזה לא בטיחותי לרדת באופניים, אחרי עוד עיכוב קטן הוצג המסלול של המעקף שאנחנו צריכים לעשות, לרדת חזרה לעיירה ולרכב קצת צפונה, ולטפס שוב את הקטע של הפיסגה השניה. העיקוף עבר בכביש מאוד יפה באזור מיוער אבל האריך לנו את המסלול בעוד 16 מייל כך שהגענו היום ל90 וממש ברגע האחרון לפיאסטה נייט החגיגי.
עדכון המסלול בחנות התוצרת המקומית

תמונה מאתמול שנשלחה אחרי סגירת הפוסט

עוד אחת מאתמול

נחל בדרך למעלה

הערפל בפיסגה

הסינרי ויו



תגובות

  1. אופירה- בן כמה תעצומות נפש . חמסה חמסה ! אליפות אתה. גאים כל יום מחדש

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה