הרוח של ג'סי (רכיבה 39)

 מסלול : סיראקוס ליוטיקה (ניו יורק)    זמן רכיבה נטו : 4:02

מרחק : 95 קילומטר             מרחק מצטבר : 5,031 קילומטר (נשארו עוד 447)

טיפוס : 397 מטר                 טיפוס מצטבר : 31,006 מטר

הרכיבה המתוכננת להיום הייתה קצרה, רק 57 מייל, לא בגלל משהו מיוחד, פשוט בגלל הפריסה של המלונות, מחר נשלם על זה ביום רכיבה של 100 מייל. בכדי שלא נגיע מוקדם מידי למלון הבא תחילת הרכיבה נדחתה ל9:00 בבוקר, היה מאוד נחמד לישון קצת יותר ולאכול ארוחת בוקר בנחת. 


רכבנו היום לאורך מה שנקרא אירי קנאל, תעלת מים חפורה שחיברה את ימת אירי לנהר ההדסון ומשם לאוקיאנוס, היא איפשרה את הפיתוח של ההתיישבות מערבה ולמרכז ארצות הברית. היום היא  כבר לא בשימוש.

אני התחלתי את היום שוב עם פנצר, במייל הראשון נכנס לי בורג די גדול לצמיג, גרג נשאר איתי מאחור לעזור, אחרי 6 מייל פנצר שני, כשל בפנימית בחיבור של הונטיל, הגענו אחרונים לסאג היחיד היום, אחרי הסאג הצלחתי להדביק קצת רוכבים והגעתי למלון הבא קצת אחרי שתיים וגיליתי שכולם עדיין בלובי, אמרתי לג'ון שאני מבין שהחדרים עדיין לא מוכנים, התשובה הייתה שהמצב קצת יותר מסובך, מסתבר שהמלון ביטל מסיבה כלשהיא את ההזמנה של הקבוצה ויש רק 11 חדרים (מתוך בסביבות ה30) וזה שמסתובב פה לחוץ זה המנהל של המלון.

אחרי עיכוב קטן סידרו לנו חדרים במלון אחר של הרשת במרחק של קצת יותר ממייל, אז עלינו חזרה על האופניים ורכבנו ליעד החדש, הארוחת ערב ליד המלון הישן, אז יקפיצו ויחזירו אותנו וגם אין ארוחת בוקר במלון הזה, בבוקר נחזור לארוחת בוקר במלון המקורי ומשם נצא לרכיבה.

לובי המלון הרדוף

אני גם תכננתי את היום כביסה להיום ואין מכונות לאורחים במלון החליפי, הבחור בקבלה היה מאוד נחמד והכניס אותי למרתף להשתמש במכונות של השירות חדרים, מסתבר שלמלון הזה יש היסטוריה, הוא נבנה ב1912 ונסגר ב1972 אחרי 60 שנות פעילות. נפתח מחדש ב2001 ואז התחילו תופעות מוזרות ודיווחים על רוחות רפאים עד שב2016 הזמינו מדיום ללון באחד החדרים הרדופים (חדר 316, אני ישן 6 קומות מעל בחדר 916) שפתרה את התעלומה, היא עזרה לרוח של ילדה בשם ג׳סי להשלים את המעבר לצד השני ולאחר מכן באמת נפסקו כל התופעות המוזרות. 




המלון הרדוף






תגובות

  1. אופירה - לא נגמרות החוויות ! כל פעם חוויה מסוג שונה. איזה כייף

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה