ניווט במסע (רכיבה 38)

מסלול : ויקטור לסיראקוס (ניו יורק)    זמן רכיבה נטו : 6:20

מרחק : 140 קילומטר             מרחק מצטבר : 4,936 קילומטר (נשארו עוד 542)

טיפוס : 946 מטר                 טיפוס מצטבר : 30,609 מטר 

היום היה יותר כיף (אני מרגיש כמו ילד ששואלים אותו איך היה בגן היום)


עדיין היה קר, לא הורדתי את הגופיה הארוכה כל היום, אבל השמש יצאה והיה יום ממש יפה, אחרי 10 מייל ראשונים היה לי פנצר בגלגל האחורי, מניו מקסיקו שהפסקנו לרכב על האינטרסטייט הפנצרים התמעטו, ומזמן לא היה לי אחד, הבעיה הייתה שלא מצאתי בצמיג את הסיבה ואז יש חשש שגם הפנימית החדשה תתחורר, היה לי מזל שבדיוק עבר אחד הרכבי סאג לידי ועצר להביא לי משאבה. בגלל העיכוב נשארתי די אחרון אבל הגעתי בשלום לסאג הראשון כך שהמקור לפנצר כנראה יצא בהחלפה.

הסאג הראשון היה במין פארק קטן בעיר ליד אגם עם אנדרטה לזכר אנשי השירות השונים, כבאים, חיילים ורפואה. משם המשכנו ועברנו בעיר נחמדה שנקראת ווטרלו, ועוד כמה מיילים עד סיראקוס שישנים בה היום.

cue sheet

באחת התגובות לפוסט קודם נשאלתי לגבי ניווט אז חשבתי לכתוב קצת איך זה מתנהל, כמה ימים לפני ההתחלה פאולה שלחה לנו את כל המסלולים בלינק לאוונט באפליקציה של ride with gps, הכרתי אותה קודם אבל לא ממש השתמשתי בה, היא מאוד נוחה לשימוש, אפשר להוריד את המסלולים לאופליין והיא מסתנכרנת עם גרמין ועוד כמה מחשבוני אופניים, היא מאפשרת גם להדפיס cue sheet (בתמונה למעלה) שאלה דפים כאלה שמקפלים לארבע ומכניסים לשקית זיפ לוק, ברשימת ציוד שפאולה שלחה היה חובה להביא מחזיקי קיו שיט לכידון של האופניים (אל תספרו לה אבל לא הבאתי). 

היתרון באופניים גדולות לאנשים גדולים זה שהטלפון יושב יפה על הסטם

יש כאלה שמשתמשים במד מרחק של אופניים ומנווטים לפי הקיו שיט אבל הרוב מסנכרנים את המסלולים לגרמנין או וואהו, פייטון אוהב את גרמין וג'ון מאנגליה את וואהו והם מקניטים אחד את השני מי יותר נוח. אני משתמש בטלפון רק באפליקציה, יש פיצר נחמד של התראות ניווט קוליות, הוא נותן ההתראה רבע מייל לפני כל פניה ואז בפניה עצמה, אחרי הפניה אומר כמה מרחק עד הפניה הבאה, הקריינית בעיברית די מצחיקה כי היא מערבבת אנגלית ועיברית, היא אומרת למשל ״עוד חמש וקווטר מייל״. השימוש בטלפון מאוד נוח כי המסך גדול, הבעיה היא זמן הבטריה, אז סידרתי חור בנרתיק שילדה לכבל של מטען נייד, קצת יותר כבד אבל עובד מצויין עם לשמוע את תוכנית הבוקר של טל ואביעד או מוזיקה אחרי שהתוכנית נגמרת.

מסך הניווט של האפליקציה, מראה כמה רכבתי וכמה עוד נשאר

נסיון לצלם תחנת רוח ישנה תוך כדי רכיבה, משהו השתבש בטלפון


הכביש היום 

בעל חוה יצירתי בדרך



תגובות

  1. היי בן, אנחנו ממש צוללים לתוך רזי מסע הרכיבה המרתק שלך, דרך התאורים המעניינים של כל מה שצריך במסע רכיבה שכזה. עוד למעלה מ 500 קמ!!! אנחנו איתך!
    עפרה.

    השבמחק
  2. אופירה - יוווו איזה כייף לך עוד 542 קמ !!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה