חזרתם של שדות התירס (רכיבה 37)

מסלול : בופאלו לויקטור (ניו יורק)    זמן רכיבה נטו : 5:51

מרחק : 129 קילומטר             מרחק מצטבר : 4,796 קילומטר

טיפוס : 997 מטר                 טיפוס מצטבר : 29,663 מטר 

התחזית התממשה במלואה והיה קר היום, 12 עד 13 מעלות כל הרכיבה, הרבה פחות כיף מאתמול, לבשתי 3 שכבות ואת השרוולי רגליים ואפילו הצטערתי שלא לקחתי את הכפפות הארוכות, השמש לא יצאה בכלל, רק כשהגענו למלון בסוף הרכיבה, אז היה נחמד לשבת בחוץ, גייסון קנה היום קופסת פחיות בירה :)


שדות התירס גם חזרו בגדול, כנראה שהגפנים והדובדבנים זה היה בגלל אזור האגמים שלפי מה ששמעתי מכמה חברה זה אזור עם אקלים משלו, המסלול היום התרחק מהאגמים והגפנים נעלמו ושדות התירס חזרו ללוות את הרכיבה, הנהרות שאנחנו עוברים יפים יותר, המים צלולים יותר ויש מפלונים קטנים, צילמתי רק שניים אבל עברנו כמה בדרך. גם מטעי מייפל עברנו בדרך, כשאני מסתכל בתמונות שצילמתי היום אם מתעלמים מהקור הרכיבה הייתה יפה מאוד, עיירות נחמדות במדינת ניו יורק והכל מאוד ירוק מסביב.


בסאג השני זה היה נקודת ציון שרכבנו כבר 3000 מייל, זה מרחק שקשה לעכל, בוסטון כבר ממש קרובה, עוד כמה ימים. העייפות בשרירים משפיעה על זמן החימום, אני מרגיש שכל יום לוקח יותר זמן עד שהגוף מוכן להיכנס לקצב הרכיבה הרצוי, ביום רכיבה לפני היום מנוחה זה היה אחרי 7 מייל, אתמול והיום הרגשתי רק אחרי 10 מייל שאני מצליח להיכנס לקצב.

היום כשהגענו למלון פגשנו שוב את גרג ועוד בחור שיחד עם עוד שלושה רוכבים אחרים מ2019 יצטרפו אלינו ממחר ללוות את טום עד בוסטון לסיום המסע שלו שנקטע.

כרכרת האמיש שראינו אתמול ולא צילמתי אבל דיוד הזריז כן צילם, נתקע בתעלה הבחור הלך לקרוא לעזרה, אין לו טלפון לצלצל לידידים בדרכים

מודל רכבת באחת העירות בדרך

צילמתי שתראו את השמיים היום

בלייב של האייפון רואים את עוצמת הרוח, שלט לחוות מייפל

לא מצאתי את החווה, לפה הצביע השלט
עוד מפלון בדרך







תגובות

  1. Looks amazing Beno. Enjoy the last days while it lasts :)

    השבמחק
  2. מקסים בן. אליפות👑

    שרית שרף

    השבמחק
  3. היי בן..אצלינו חם, שרבי ולח..מה יותר טוב?
    תהנה מהנוף הירוק והמפלים. פה הכל התיבש חחח

    השבמחק
  4. אופירה - מדהים שעם כל הקור הזה אתה עוד מצליח להנות מהטבע סביבך ! כל הכבוד..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה