רוט ביר פלואט (רכיבה 35)

מסלול : ניילז לאירי (פנסלבניה)    זמן רכיבה נטו : 6:11

מרחק : 146 קילומטר             מרחק מצטבר : 4,518 קילומטר

טיפוס : 557 מטר                 טיפוס מצטבר : 27,949 מטר 

אין ממש תרגום מתאים למשקה הזה,  הרוט בירה היא לא בדיוק בירה שחורה, יותר משקה סודה כמו קולה, ובמקום הזה מגישים אותו בכוס בירה קפואה עם גלידת וניל אמריקאית, בתדריך בוקר אמרו שזה מסורת של קרוסרוד לעצור שם, ומסורות כמו שכתבתי באחד הפוסטים הקודמים אנחנו אוהבים לכבד, אפילו עיכבו את היציאה בשעה היום כדי שכשנגיע בסאג השני לשם, המקום כבר יהיה פתוח.


זה היה נחמד מאוד לישון עוד שעה בבוקר, אבל היה יום חם אז שילמנו על זה קצת בעוד שעה של רכיבה בחום.


אחרי ההפסקה בסאג השני והמשקה המסורתי עברנו לפנסילבניה ורכבנו עוד קצת יותר מ20 מייל עד לאירי, עוד לפני שהגענו לעיר עברנו בעיירה שנקראית לייק סיטי לאורך אגם אירי, זה אזור מאוד נחמד והמלון שלנו ממש על האגם, בערב הלכתי קצת לאורך האגם, היו שני דייגים שניסו לתפוס דגים, אחד בדיוק תפס קרפיון די גדול, אבל שחרר אותו, הוא רוצה לתפוס בס. מחר יום מנוחה האחרון, הרגליים ממש צריכות את היום מנוחה הזה, ואחריו נתחיל את הקטע האחרון, כמה ימי רכיבה בניו יורק, לילה בורמונט ובוסטון.

המקום של הרוט ביר פלואט

צילום באדיבות ג'ים

הדייג משחרר את הקרפיון

השקיעה באגם אירי






תגובות

  1. בן, כל הכבוד. נראה שאתה נהנה מכל רגע. התמונות נהדרות

    השבמחק
  2. יענקלה וינברגר16 ביוני 2022 בשעה 9:26

    עוקב אחריך ונזכר.... אחלה רכיבה מאירי לבוסטון! אזור מאד יפה ועיירות נחמדות שבתקופה הזו כולם שם בחגיגה בגלל מזג האויר הנעים. אל תהיה אמריקאי ותלך לישון ב 19:00, תצא ,יש שם מקומות מקסימים!!

    השבמחק
  3. עפרה - אתה כותב מרתק , ומדהים לא פחות המסלול שאתה עושה. הרגליים כואבות רק מלקרוא את כמות המיילים בכל יום. מצדיעים לך!!!

    השבמחק
  4. אופירה - פשוט נפלא! לא מבינה איך אתה רוכב כאלו מרחקים יום אחר יום. בכלל נראה לי נהיית קצת אמרקאי :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה