סופת ברקים (רכיבה 34)

מסלול : ווסטר לניילז (אוהיו)    זמן רכיבה נטו : 7:42

מרחק : 158 קילומטר             מרחק מצטבר : 4,372 קילומטר

טיפוס : 1174 מטר                 טיפוס מצטבר : 27,392 מטר 


אתמול טיפה אחרי חצות הטלפון השמיעה אזעקה שהעירה אותי משינה די עמוקה (הולכים לישון מוקדם לפני רכיבות) , למרות שמופעל אצלי מוד של ״נא לא להפריע״, על המסך הודעה באנגלית וספרדית על התראה חמורה על סופת ברקים, אחרי שהתאוששתי טיפה הסתכלתי החוצה מהחלון (לפני שקראתי את כל ההודעה שאומרת להתרחק מהחלונות) ואכן היו ברקים ורוח חזקה בחוץ, אבל למה להעיר את הבנאדם ? לא תכננתי לצאת לשום מקום בשעה כזאת.


בארוחת בוקר במלון שאלתי את האחרים אם גם הם קיבלו התראה בטלפון, הם פחות התרגשו ממני מהתופעה, וכן הייתה סופה די חזקה שהבחורה שמארגנת את הארוחת בוקר אמרה שלקח לה שעה להגיע כי כמה עצים נפלו, כשאנחנו יצאנו עם האופניים הכל היה רטוב מסביב אבל לא נתקלנו באיזה נזק נראה לעין.


אחרי הסופה בלילה, היום היה מעונן ונעים לרכיבה, רכבנו בין עיירות מסודרות ונחמדות, כל בית עם חצר ומדשאה ענקית לפניו, ה15 מייל הכמעט אחרונים לפני סוף הרכיבה היו בשביל אופניים שעובר מאחורי הבתים ובתוך אזור מיוער, שהיה גם הרבה יותר שטוח, זה אפשר לרכב הרבה יותר מהר, מדי פעם היה צריך לחצות את הכביש אז היה שלט עצור, אבל ברוב הפעמים זה היה כביש צדדי כמעט בלי מכוניות, אני מבין שבהרבה מקומות משקיעים ובונים כאלה שבילים שזה ממש יפה. עוד רכיבה ארוכה של 93 מייל שאני הערכתי טיפה ל96 במסע חיפוש אחרי חנות ספרים בניילז העיר שישנים בה הלילה, זה כבר רכיבה שלישית ברציפות של המרחקים האלה והיה גם די הרבה טיפוס כך שהיה לי קשה ורכבתי יותר לאט.


לפני יומיים הצטרף אלינו טום, בחור שרכב ב2019 וביום ה47 שזה הרכיבה אחת לפני שמגיעים לבוסטון הוא התרסק עם האופניים באחת הירידות, פינו אותו עם מסוק, שבר את עצם הבריח וכמה צלעות ולא סיים את המסע, הוא הבריא וחזר לרכב והשנה חוזר לעשות שוב את הקטע האחרון ועוד קצת, בעוד כמה ימים, באחת התחנות בניו יורק יצטרפו עוד כמה רוכבים מאותה שנה וגם גרג שהוא חבר שלו עוד מלפני המסע יחזור בשביל ללוות את טום בסיום המסע, זה מחווה מאוד יפה. 




תדריך בוקר, לפני יציאה לרכיבה



תגובות

  1. בן איזה פרוסות בלות מדהימות !! אופירה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה