מחוז האמיש (רכיבה 33)

מסלול : מריזוויל לווסטר (אוהיו)    זמן רכיבה נטו : 7:32

מרחק : 161 קילומטר             מרחק מצטבר : 4,214 קילומטר

טיפוס : 1211 מטר                 טיפוס מצטבר : 26,218 מטר

גם אתמול וגם היום רכבנו באזור של קהילות האמיש, הזהירו אותנו לא לצלם, אז התמונה היחידה שיש זה של שלט שמציין שנכנסים לאזור, אתמול היה יום ראשון אז ראינו כמה כרכרות בלבוש חגיגי בדרך לכנסיה, אולי עוד תהיה הזדמנות צילום, יש קהילות גם בפנסילבניה, המדינה הבאה

הרכיבה היום הייתה קצת פחות מסנטורי, 98 מייל וחצי, ברור שבסופה כשהגענו למלון הייתי חייב להשלים עוד מייל וחצי בשביל להגיע למאה. התמונת רכיבה למעלה היא למעשה מאתמול, אבל ג’ים שלך אותה אחרי שפרסמתי את הפוסט, אז היא נכנסה לפוסט היום.

הרכיבה עצמה הייתה לי קצת יותר קשה היום עוד לפני שהגענו לסאג השני, כנראה בגלל שהיה יותר חם, ויכול להיות שזה גם קשור לזה שזו רכיבה של מאה מייל אחרי מאה מייל יום קודם. אחרי ההפסקה בסאג השני הייתה עליה לא ארוכה מידי אבל מספיק ארוכה בשביל לטפטף מזיעה, ואחרי העליה היו עוד שלושה או ארבעה רולינג הילס ארוכים כאלה, תכנון לא הכי מוצלח לסדר לנו עליות כאלה לקראת סוף המסלול, אחרי 80 מייל. אבל גם זה נגמר והגענו לעיירה בשם ווסטר.
האבקה להכנת משקה איזוטוני שהבאתי מהארץ נגמרה לי אתמול, היום השתמשתי באיזה אבקה של אלקטרוליטים. זה נראה לי התחליף המתאים, כששאלתי על משקה איזוטוני הסתכלו עלי כאילו הגעתי מהירח, גם ככה לא תמיד מבינים אותי בגלל המבטא, שואלים אותי אם אני מצרפת או איטליה. בכל אופן האבקה הזאת היא ללא סוכר שזה נחמד רק שיש לה טעם לוואי כזה של אספרטיים שאני לא סובל, אחרי הארוחת ערב קניתי איזה משהוא אחר שננסה מחר, נקווה שזה יהיה יותר דומה.