גם באוהיו יש מלא שדות תירס, חיטה ופרות (רכיבה 32)

מסלול : ריצ'מונד למריזוויל (אוהיו)    זמן רכיבה נטו : 6:50

מרחק : 170 קילומטר             מרחק מצטבר : 4,053 קילומטר

טיפוס : 681 מטר                 טיפוס מצטבר : 25,007 מטר  

עוד רכיבה סנטורי (מאה מייל ומעלה) הושלמה בהצלחה ואני מודה לרגליים שעומדות במשימה, הם הולכות להמשיך לעבוד קשה בימים הקרובים עד ליום מנוחה הבא, מחר 98 עם קצת יותר טיפוס.

עם בוב השני וקו, חברה מהקבוצה של המשכימי קום שיוצאת רבע שעה קודם

התחזית היום שוב טעתה, הפעם לטובה אז אין תלונות, הייתי מוכן ליום גשום, ובבוקר הסתבר שהגשם נדחה לצהריים ואחר-כך לאחרי הצהריים, טפטף אחרי שהגענו למלון בתזמון מושלם. ככה שהיום היה מעונן ואחד היפים לרכיבה. העיר שישנו בה הייתה ממש על הגבול עם אוהיו, אתמול היו כמה חברה שפיספסו את הפניה למלון וכבר הצטלמו עם השלט ברוכים הבאים לאוהיו, רק שהמסלול של היום היה שונה כי רכבנו לכביש צדדי יותר והשלט היה שלט אחר קצת יותר רחוק.

עוגיות בצורת ארה"ב עם המסלול שלנו


אחרי שנכנסנו לאוהיו הכביש הצדדי לקח אותנו די מהר לשדות תירס ונוף מאוד ירוק, עצירת סאג ראשונה אחרי 42 מייל (היו היום רק 2 עצירות שזה מאט לרכיבה כזאת ארוכה) בעיירה של גרג שרכב ב2019 והשנה היה חלק מהצוות בתחילת המסע, הוא והמשפחה שלו ארגנו לנו קבלת פנים בחניון בעיירה עם עוגיות בצורת ארצות הברית עם המסלול שלנו בקו אדום.


מהסאג המשכנו בכבישים צדדיים לאורך השדות עם די הרבה פניות, חלק מהכבישים לא במצב תחזוקתי הכי טוב ואז הידיים קצת כואבות מהזעזועים בנוסף לזה שבגלל התחזית לא מרחתי קרם שיזוף והצלחתי להישרף בזרועות מהקצת שמש שהייתה.

ארוחת ערב הייתה שווה היום ברשת של טקסס סטייק האוס, אנחנו קבוצה די גדולה והארוחות ערב לוקחות די הרבה זמן, לפעמים המסעדה גם מתעקשת להקצות לקבוצה מלצר בודד, היום היו אמנם שני מלצרים אבל השולחן שאני ישבתי בו נפל על הבחור האיטי יותר, מזל שהשתיה שמזמינים זה מילוי חינם, אפשר להשלים נוזלים.

הסתכלתי על הסטטיסטיקה בסטרווה, שבוע חמישי בדיוק נגמר מתחילת המסע, כל שבוע המרחק עולה טיפה.

בית נחמד בדרך

מתחילים לראות אזורי מגורים מוגנים, שכונות סגורות עם כניסה למורשים בלבד


תגובות

  1. מדהים. איזה מסע מופלא.
    תצליח
    חרון

    השבמחק
  2. Ophira לא נורמלי המרחקים שאתה עושה כל יום … אפילו יום אחד היה לי קשה ..
    טובין נראית אחלה מקום!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה