יום כביסה (רכיבה 31)

מסלול : אינדיאנפוליס לריצ'מונד (אינדיאנה)    זמן רכיבה נטו : 5:30

מרחק : 120 קילומטר             מרחק מצטבר : 3,883 קילומטר

טיפוס : 519 מטר                 טיפוס מצטבר : 24,326 מטר 

בשבת ובראשון הארוחות בוקר בחלק מהמלונות מתחילות מאוחר יותר, במלון של היום הארוחה התחילה בשבע וחצי, שזה השעה שאמורים לצאת לרכיבה, אז הרכיבה נדחתה בשעה, בתחזית אמור היה להיות יום מעונן ללא גשם, התחזית טעתה וליווה אותנו טפטוף מעצבן כל השעה הראשונה. רכבנו כמה מייל בתוך העיר במסלול אופניים עד שיצאנו מהעיר, שגם אז המשיכו להיות בתים ועסקים לאורך הכביש, למעשה לאורך כל ה25 מייל הראשונים. ככל שאנחנו מתקדמים מזרחה הצפיפות עולה, העיירות שאנחנו עוברים גדולות יותר, גם העיר שהגענו אליה בסוף הרכיבה די גדולה, ולאורך הדרך יש פחות ופחות אזורים שוממים שהם רק שדות תירס או חיטה.

עד העצירת סאג היחידה היום לא צילמתי כלום, בהמשך עברנו כמה עיירות נחמדות עם ציורי קיר, ושלט שהפנה לתצוגה של צנצנות, הייתי חייב לבדוק מה זה אומר, כמה חברה הוציא דוחנים באיזה פארק ומכרו צנצנות בשלושה דולר צנצנת.


כשהגעתי לריצמונד העיר שישנים בה הלילה היה עוד שלט של תצוגת מכוניות, זה כבר היה יותר מעניין, מכוניות ישנות שהבעלים שלהם פותחים את המכסה מנוע להראות כמה המנוע מצוחצח ופותחים גזיבו מאחורה, יושבים ומקשקשים עם בעלי המכוניות האחרים, בתצוגה הזו כבר היה יותר מה לצלם.


היום זה יום כביסה, בכל המלונות יש תמיד מכונת כביסה ומייבש לשימוש האורחים, העלות נעה בין דולר לכל מכונה ועד שלושה דולר, לא לגמרי ברור לפי איזה חוקיות זה נקבע. זה שירות מאוד נחמד, הבעיה היא שלפעמים יש רק מכונה אחת מכל דבר ואז תמיד יש תור, יש מוסכמה שמניחים את השקית כביסה על המכונה ואז אתה הבא בתור. את הבגדי רכיבה אני לא שם במייבש כדי לא להרוס אותם וכל פעם צריך למצוא פתרון יצירתי לחבר את החבל בחדר, בדרך כלל אני קושר אותו לתופסן של החלון ולמתלה קיר של הטלוויזיה. היום בחדר הטלויזיה לא תלויה על הקיר, למזלי יש פה איזה מוט שיוצא מהקיר, לא ברור בשביל מה אבל זה מצויין לצד אחד של החבל, את הצד השני חיברתי לראש של המיטה.

מחר שוב יש לנו יום של מעל מאה מייל ולפי התחזית אנחנו הולכים להרטב, הגשם כבר מתחיל :(



תצוגת צנצנות - כל צנצנת 3 דולר


הקימו להם גזיבו מאחורה ונהנים




תגובות

  1. איזו הרפתקאה נהדרת . מי היה חושב על נושא כמו כביסה... יפה שפעם בשבוע מספיק לך ? איזך זה? כמה סטים של רכיבה לקחת?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה