אינדיאנפוליס (רכיבה 30)

מסלול : קרופורדסויל לאינדיאנפוליס (אינדיאנה)    זמן רכיבה נטו : 3:56

מרחק : 91 קילומטר             מרחק מצטבר : 3,763 קילומטר

טיפוס : 264 מטר                 טיפוס מצטבר : 23,807 מטר

הרכיבה היום הייתה קצרה, רק 55 מייל, והגענו לאינדיאנפוליס, בירת אינדיאנה, עיר גדולה, עם בנינים גבוהים.


יום שישי זה יום חולצות מסע, כולם לבשו את החולצה של המסע, 30 מייל ראשונים במזג אוויר מעונן עד לסאג היחיד היום ומשם המשך רכיבה קלילה עד אינדיאנפוליס. קצת אחרי שהגענו לעיר נכנסנו לשביל אופניים נחמד לאורך הנהר בתוך העיר. המלון בצד השני של הנהר והיינו אמורים לעבור על איזה גשר של הולכי רגל לפי המסלול, הבעיה הייתה שהייתה גדר ואי אפשר להגיע לגשר, נעצרנו קבוצת רוכבים שוקלים מה לעשות ואז עברו אותנו 3 רוכבים אחרים מהעיר שפשוט הזיזו את הגדר ועברו - מסתבר שזה לא משהו שרק ישראלים עושים. נכנסו אחריהם פנימה ובאזור של הגשר הייתה התארגנות של איזה ארוע, הגיעה בחורה ברכב גולף ושאלה אותנו מה אנחנו עושים פה, הסברנו לה שאנחנו במסע מלוס אנגל'ס לבוסטון וההנחיה שקיבלנו זה לעבור את הגשר. האזור הזה שייך לגן חיות של העיר, והם היום מארגנים ארוע התרמה שצריך לבוא עם עניבות (בלאק טיי אוונט) שכל המסעדות מהעיר תורמות דוחני מזון לכיבוד האורחים. מצא חן בעינה שאנחנו במסע כזה ושהגענו לעיר דווקא היום כשהאזור סגור, היא ניסתה לעזור והתקשרה למנהל של הארוע לשאול אם היא יכולה להעביר אותנו, וחיכינו שישלחו מאבטח ללוות אותנו, רק שהמאבטח הוציא אותנו חזרה מאיפה שנכנסנו ושלח אותנו לעשות עיקוף לגשר אחר.


בעיר יש מסלול הליכה/רכיבה שעובר בכל נקודות העניין המרכזיות, רכבנו עליו קצת עד שהגענו ממש למרכז, שם גם המלון שלנו להלילה, מיקום ממש מרכזי, מלון סוויטות, החדר שלי בקומה 15, הלובי בקומה 4. בהתחלה לא היה ברור מאיפה הכניסה למלון, נכנסנו עם האופניים ועלינו איתם במדרגות הנעות, הגענו מוקדם בסביבות 12:00 והיה שמור חדר ישיבות לשמור את האופניים ולהחליף לנעלי הליכה, אבל מסתבר שלא היה צריך כי קיבלנו את החדרים ממש מוקדם. 

מקלחת מהירה ויצאנו לעשות סיבוב בעיר, שינוי מרענן ללכת קצת בעיר עם בנינים גבוהים במקום לרכב לאורך שדות תירס, מחר נחזור לשיגרת הרכיבות.


פייטון המכונאי של הקבוצה הצליח לתקוע את הקרוקס שלו במדרגות הנעות

ארוחת ערב במסעדה איטלקית שידועה במנות הגדולות שלה - זאת לזניה

כניסה למלון

השביל אופניים לאורך הנהר

כיכר העיר, ליד המלון

האולם של קבוצת הביסבול המקומית



תגובות

  1. יום מהמם.
    תודה רבה על השיתוף.
    ירון

    השבמחק
  2. תענוג לקרוא שיש לכם גם יום רכיבה סביר יחסית מבחינת דרגת הקושי וקצת שינוי משדות התירה האינסופיים.
    עפרה

    השבמחק
  3. אופירה - 90 קמ יום קצר :) נראה שקצב הרכיבה שלך עולה עם הימים .. זה נכון ??

    השבמחק
    תשובות
    1. לא חושב, זה מאוד תלוי ברוחות באותו יום, אין לנו יותר רוחות כמו שהיו בטקסס ואוקלהומה, אבל עדיין יש רוחות, לפעמים צד פנים, ולפעמים גב

      מחק

הוסף רשומת תגובה