תחרות קישוט קסדות (רכיבה 29)

מסלול : שמפיין לקרופורדסויל (אינדיאנה)    זמן רכיבה נטו : 5:46

מרחק : 132 קילומטר             מרחק מצטבר : 3,672 קילומטר

טיפוס : 511 מטר                 טיפוס מצטבר : 23,543 מטר

נתחיל מארועי היום מנוחה, הייתה משימה בעדיפות גבוהה שחייבת להתבצע בכל מחיר (גייסון התגייס למשימה וזאת ההגדרה שלו) למצוא את הבית שגרתי בו מגיל שישה חודשים עד שנה וחצי, קבענו לצאת בתשע בבוקר, בארוחת בוקר ראינו שהתחזית גשומה, ומצד שני היה אמור לרדת באותו רגע גם גשם, וזה לא היה המצב. החלטנו שיוצאים כמתוכנן, מרחק של 6 מייל למקום.

המבנה שכנראה היה הפעוטון

הבנין ששם הייתה כנראה הדירה

ההגדרה של סבא שלום לא הייתה ממש מדוויקת, היינו צריכים לחפש את הפעוטון/גן ילדים ואז כשנכנסים לרחוב הבית משמאל שלפני הדשא, דשא לא בדיוק היה חסר באזור וכניסה לרחוב יש מהרבה רחובות. בכל אופן הגענו לפי גוגל מפות לאזור של מגורי משפחות של צוות האוניברסיטה, ומצאנו בניין שהיום הוא משרד ולפי התיאור כנראה היה יכול להיות פעוטון בשנת 1974, גייסון ניסה לתחקר כל מי שהוא ראה עם הוא מכיר מישהוא שהיה באזור בשנת 1974, לא ממש ריאלי, התחלופה שם גבוהה. צילמתי כמה תמונות שלחתי לסבתא שלומית והיא אישרה שזה המקום, נראה לי שמצאנו גם ממש את הבנין, אז המשימה הוכתרה בהצלחה ויכולנו לחזור למלון לנוח ולהתכונן לקראת תחרות קישוט קסדות שהוכרזה יום קודם לבוקר הרכיבה הבא.

גייסון, גים ואני

עם בוב

רנדי והפלמינגו המעופף

בארוחת ערב היום אספו הצבעות והוכרז המנצח, לא הייתה הפתעה גדולה, קפטן אמריקה שהגיע עם גלימה ועניבה תואמת ורכב איתם כל היום. אני מצאתי טלטלים ורודים בטארגט והיו כמה יצירתיים יותר כמו גייסון שייצר אפלביס כמו המסעדה הפופולרית לארוחות ערב שלנו ובוב שיצר קרן בופאלו מנייר כסף.

הרכיבה היום הייתה נעימה ולא ארוכה מידי, אחרי שירד גשם אתמול ביום מנוחה, היום היה מעונן חלקית ויפיפה, שדות התירס המשיכו ללוות אותנו עד הסאג בסביבות ה40 מייל, אחרי הסאג הגענו לקו גבול עם אינידירנה ועזבנו את אילינוי, רציתי לכתוב שאחרי הקו גבול הכל השתנה, אבל זה לא קרה, השדות תירס המשיכו ללוות אותנו גם אחרי וימשיכו כנראה עוד כמה מדינות. אבל כן עברנו אזור זמן, אנחנו עכשיו בזמן ניו יורק, רק 7 שעות הפרש מהארץ.

עברנו בעוד כמה עיירות, באזור הזה יש יותר עיירות , כל כמה מייל עוברים אחת, באחת היה מטוס באמצע העיירה, באחת אחרת שלט בכניסה שמברך את המבקרים ומספר שיש בעיירה 600 אנשים שמחים וכמה סורהדס (רגזנים), לקראת סוף הרכיבה בעיר שלנים בה היום (השם מסובך מידי) יש אטרקציה של כלא מסתובב, בעבר היה מן פטנט כזה באמריקה ובנו כמה בתי כלא כאלה שלא היו ממש הצלחה גדולה, זה בבית רגיל באמצע העיר והמפעיל זה בחור זקן וחביב שעשה לנו סיור שם וכמובן סיפרנו לו שאנחנו רוכבים לאורך המדינה. כששאל מאיפה באנו היום הראתי לו את התמונה של השלט והוא אמר שזה ממש נכון רק עם תיקון קטן שיש שם קצת יותר מ"כמה" :) הוא מכיר אותם, הולך שם לכנסיה בימי ראשון.