תירס, תירס, תירס (רכיבה 28)

מסלול : ספרינגפילד לשמפיין (אילינוי)    זמן רכיבה נטו : 6:39

מרחק : 144 קילומטר             מרחק מצטבר : 3,540 קילומטר

טיפוס : 352 מטר                 טיפוס מצטבר : 23,032 מטר 

ברכיבה היום הרגשתי כאילו אני רוכב בשדה תירס אחד ארוך, מדי פעם הוא נקטע ע״י גשר מעל נהר וכמה עצים כשמיד אחרי זה חזר להיות אותו שדה. צילמתי תמונה אחת בתחילת היום שגם היא מאוד דומה לתמונות אחרות שכבר צילמתי, ואחרי זה כל פעם שחשבתי לשלוף את הטלפון אמרתי לעצמי שיש כבר כמה תמונות כאלה בטלפון ובשביל מה צריך עוד אחת אותו דבר.


יום מאוד דומה לאתמול, מעונן ברובו אז ללא שמש ישירה, רכיבה די מונוטונית עד לסאג הראשון ואחר כך לסאג השני ואז עד שהגענו לשמפיין, קצת אחרי הכניסה לשמפיין חיכו לנו המשפחה של פייטון, מחאו לנו כפיים ואמא שלי חילקה לנו שלוקים.

התמונה מתחילת היום

בסאג השני הצטלמתי עם פאולה (לבקשת אופירה), פאולה ובעלה מנהלים את המסע הזה ועושים עבודה מצויינת, מעבר לתמיכה בעצירות סאג, המכוניות סאג וגם המשאית עוצרות לאורך הדרך בכל מיני נקודות ומחכות שהרוכבים יעברו, כשהם עוברים לידך יש סימן מוסכם לשים את היד על הקסדה על הראש לסמן אם צריכים עזרה, כי אם מנופפים אפשר להתבלבל ולחשוב שזה נפנוף לשלום. למרות שיש קטעים שאני רוכב לבד ולא רואה אף רוכב בסביבה ההרגשה היא תמיד שאתה לא לבד ואם צריך הם באזור, זה מאוד מרגיע.


רקע על פאולה ובעלה היא כותבת באתר שלהם, מה שלא כתוב שם זה איך התגלגל המסע לידיה, אז תחקרתי אותה קצת, ב2008 היא הצטרפה למסע הזה כרוכבת והתאהבה בקונספט, זה היה שנה אחרי שהיא פגשה את דנה בעלה שלשניהם זה פרק ב, אחרי זה היא הצטרפה פעמיים למסע כעובדת, וב2015 כשהיא פרשה לפנסיה החליטה עם דנה לפתוח מסע דומה הם עשו מחקר על מסלולים ובנו מסע שמבוסס יותר על מסלולי אופניים, זה בעייתי יותר לתמוך כי הרכבי ליווי לא יכולים להיכנס למסלולים, שנתיים אחרי זה ב2017 הבחורה שניהלה את המסע החליטה לפרוש, היא ניהלה אותו 25 שנה ומכרה להם את המותג עם המסלול והכל ולכן האתר שלהם נקרא בשם אחר מהמותג.

מחר יום מנוחה שהרגליים מאוד מאוד צריכות, אבל יש משימה לנסוע לבקר ברחוב שהייתי בו בגן בגיל חצי שנה, גייסון התגייס לרכב איתי בבוקר.

משפחת אווזים שהפרענו את שלוותה בדרך לארוחת ערב

חגגנו את היום מנוחה באאוטבק סטייקהאוס





תגובות

  1. היי בן. אתה כותב מדהים ומרתק. התיעוד שלך מאד מעניין ומכניס אותנו למסע שלך. כל הכבוד על העמידה באתגר הלא פשוט הזה ועל הכח עוד לכתוב בסופו של יום מייגע. שאפו!!!

    השבמחק
  2. אופירה- כל הכבוד בן, ופאולה אחלה!

    השבמחק
  3. בן המסע הזה מדהים.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה