אילינוי השטוחה (רכיבה 27)

 מסלול : קווינסי לספרינגפילד (אילינוי)    זמן רכיבה נטו : 7:02

מרחק : 174 קילומטר             מרחק מצטבר : 3,396 קילומטר

טיפוס : 603 מטר                 טיפוס מצטבר : 22,680 מטר 

רכיבה סנטורי של מאה וקצת מייל עברה בשלום, היה פחות קשה משחשבתי שיהיה, כנראה בגלל המזג אוויר, האיום לגשם התמתן במשך הלילה, בסביבות עשר בבוקר התחיל טפטוף עדין שנעלם אחרי כמה דקות ונהנינו מיום מעונן ללא שמש ישירה, מדי פעם שדה חיטה בין כל שדות התירס. באמצע הרכיבה פחות או יותר חצינו גם נהר אילנוי, שהוא קצת פחות רחב מהמיסיסיפי, אבל עדיין נהר מכובד למדי, מים לא חסר באזור הזה של ארצות הברית. אחרי נהר האילינוי הטופוגרפיה התאפיינה במישור שטוח כמעט לחלוטין, רכיבה בכביש ישר ושטוח.

שדה חיטה בין השדות תירס

הארוחת בוקר היום הייתה שוב בשיטת הזמנה ולא בופה, האומלט הרבה יותר טעים אבל הבעיה היא שאי אפשר להכין סנדוויץ לרכיבה בארוחת בוקר הזאת, אני כמו ישראלי טוב כל בוקר בדרך כלל מכין סנדוויץ, החברה כבר מכירים ובסאג הראשון תמיד שואלים אותי מה שמתי היום בסנדוויץ ואפילו דרדרתי כמה מהם להכין גם, פשוט חייבים לגוון את החטיפי אנרגיה והחלבון. בארץ כשרוכבים רכיבות ארוכות רק בסוף שבוע ואוכלים חטיף אחד בכל רכיבה אז הטעם סביר, במסע הזה אוכלים את החטיפים האלה כל יום, זה מאוד חשוב לאכול מסודר ברכיבה, כל שעה וחצי או עשרים מייל, שזה אומר ברכיבה כמו היום של מאה מייל חמישה חטיפים, ואז זה כבר ממש, אבל ממש לא טעים, והיום בגלל הארוחת בוקר בהגשה לא היה כל כך גיוון.

אז כשהגענו לקראת סוף הרכיבה כבר לעיר הבאה וראיתי KFC לא עניין אותי להגיע למלון ונכנסתי למסעדה עם האופניים, המנהלת משמרת ישבה שם עם בעלה שבה כנראה לבקר אותה, עשתה לי סימנים להוציא את את האופניים, בעלה היה יותר נחמד, בא לפתוח לי את הדלת ואמר שהוא אמר לה שאלה אופניים יקרים, אי אפשר להשאיר אותם בחוץ.

בית בדרך

נהר האילינוי

הדרך לספרינגפילד אחרי הנהר



תגובות

  1. בניו, נראה לי שהיעד הבא זה באורבנה, לא כן? מסור דש..

    השבמחק
  2. אופירה , איל הדרדרת ל kfc?? חוץ מזה מה שלום הרגליים ??

    השבמחק
    תשובות
    1. אחרי יום של רק חטיפים, זה היה מאוד טעים , הרגליים מתלוננות כל הזמן,עכשיו בשמפיין יקבלו קצת מנוחה

      מחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה