רולינג הילס (רכיבה 24)

מסלול : סיינט ג'וזף לציליקוטה (מיזורי)    זמן רכיבה נטו : 5:54

מרחק : 141 קילומטר             מרחק מצטבר : 2,836 קילומטר

טיפוס : 1251 מטר                 טיפוס מצטבר : 16,550 מטר 


התחזית התממשה והיה יותר חם היום, איך שיצאנו מהעיר הכביש עבר למוד של רולינג הילס, אתמול בערב מישהו אמר שיהיו 148 מחר והיום זה הכנה, לא סגור על המספר אבל היו מלא, בתמונה של הכביש למטה, אחרי שעברנו את ההילס האחרון הייתה פניה שמאלה וגילנו עוד רולינג הילס, צילמתי שוב.

לפני הפניה

אחרי הפניה

אחרי שלושים מייל של הילס הגענו לחניון של בית ספר, בתדריך בוקר אמרו לנו שנתכנס שם בשביל לרכב ביחד לתוך העיר, יש קבוצה של אנשים שכל שנה מחכים לרוכבים שיגיעו ומכינים סינמון רולס ששווה לחכות לו. בחניון גם חיכו לנו כל הילדים של הפרי סקול להצטלם, בטח פאולה תפרסם את התמונה בפייסבוק, מהחניון היינו אמורים לרכב בפלאטון 2 על 2 לתוך העיר, אבל חברה שרגילים לרכב לבד זה מאוד מאתגר לארגן אותם בפלאטון ולא הייתה התעקשות יתרה.


כמו שהובטח היו סינמון רולס טעימים מאוד, הוציאו ממני חיוך בשביל נעמי בתמונה בתחילת הפוסט, מינגלינג קצר עם החברה ששמחים מאוד לארח את הרוכבי אופניים בעיר שלהם כל שנה, הם עושים את זה מעל 30 שנה, היו שם תמונות של קבוצות שהתכבדו בסינמון רול מ1996 ונראה לי אפילו קודם, פאולה רכבה במסע הזה ב2008, חיפשה את התמונה שלה שם, מסתבר שהמסלול והמסע הזה היה קיים עוד לפני שהיא התחילה לנהל את העניינים. 


אחרי הסאג המיוחד הזה המשכנו לעוד כמה רולינג הילס, עוד 40 מייל עד לסאג השני, שדות תירס ובתים מרוחקים אחד מהשני, סביב כל בית שטח ענק שבעלי הבית דואגים לכסח עם טרקטורוני מכסת דשא קטנים. סיימנו בעיירה שנקראית ציליקוטה, ארוחת ערב קבוצתית שוב באפלביס, יש לי כבר מנה קבועה שאני מזמין (עם ברוקולי כמובן), בסוף הארוחה פתאום התכווצו לי שרירי הירך האחורי בשתי הרגליים, הייתי חייב לעמוד באמצע המסעדה ולא יכלתי לשבת בחזרה, מזל שסיימתי את המנה שלי ויכולתי לפרוש מוקדם, חיפשתי בגוגל מה לעשות וההמלצה שם מתחילה במנוחה, רק שזה לא ממש אופציה ריאלית במקרה שלי, נצטרך להסתפק באכילת הרבה בננות ומתיחות.  


הרוכב של הפוסט של היום יהיה פול, יש לנו 2 פול בקבוצה, הפול הזה מקליפורניה, עורך דין שעבד מטעם המדינה על חוזים שקשורים לחברות אנרגיה, פעמיים עשה בעבר את המסלול הצפוני עם החברה שהייתי אמור לעשות איתה את המסע עד שהמנהל שלה נפתר, פעם אחת ב2004 ופעם ב2019 כשהוא יצא לפנסיה, יש לו אופניים של יצרן בוטיק אמריקאי בשם Seven שבונה אופניים מטיטניום, והאופניים שלו השלדה מתפרקת לשניים עם מחברים מיוחדים, כך שהוא יכול לפרק אותם ולהכניס למזוודה בגודל של גלגל אופניים. הוא גם כותב בלוג - לינק לבלוג של פול.

תמונות משנים קודמות, השתקפות הזכוכית קצת הורסת

תפסו אותי במינגלינג

אחד הבתים בדרך

שדה תירס בדרך

הגענו לעיר



תגובות

  1. אופירה- איזה יפים אתם בחולצות הצבעוניות ואתה בכלל נהיית חיה חברתית !

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה