האם נחזור לקנזס (רכיבה 23)

מסלול : טופיקה לסיינט ג'וזף (מיזורי)    זמן רכיבה נטו : 6:20

מרחק : 138 קילומטר             מרחק מצטבר : 2,695 קילומטר

טיפוס : 766 מטר                     טיפוס מצטבר : 15,299 מטר 

לקראת היום האחרון בקנזס העננים התפזרו והיה יום מדהים, לא חם מידי והרוח רגועה, מסלול יחסית ארוך היום אז היו שני עצירות סאג, העצירה השניה ליד איזה רשת גלידריות שבתדריך בוקר פייטון ציין שהיא מפורסמת, שאלתי מה מפורסם בה, אז היא לא מפורסמת, היא פשוט ותיקה ובעיירות קטנות זה המקום שהחברה הצעירים קובעים להיפגש לבלות, משהוא בסגנון של דלי קרים בארץ. בדרך עברנו כמובן מלא שדות תירס, ואיזה מרכז עיבוד שחשבתי שהוא גדול אז צילמתי, אבל אז אחרי 2 מייל היה אחד עוד יותר גדול.


אחרי הסאג השני עברנו את נהר במיזורי וזה גם המעבר מקנזס למיזורי, כשהגענו לקנזס לא מצאתי שלט ברוכים הבאים, התברר שהיה שלט אלקטרוני שלא עבד, היום היה שלט שמציין שעוזבים את קנזס ומזמין אותנו לחזור, ואני חשבתי לעולם לא להגיד לעולם לא :)


עוד כמה מיילים והגענו לעיירה של הלילה, סיינט ג’וזף, רכיבה של כמה מיילים בתוך העיירה בכביש מתפתל ודי נחמד עם שביל אופניים בצידו. היום לא הייתה ארוחת ערב קבוצתית, במלון שאנחנו לנים בו מארגנים כל יום בין חמש וחצי לשבע קוקטייל כזה עם כיבוד, כנראה למשוך אורחים. בתדריך ביום הראשון פאולה אמרה שיש שלושה לילות כאלה שהיא הפכה ל"ריידר צויס" זאת אומרת שהיא החזירה כסף עבור הארוחת ערב וכל רוכב יכול להחליט אם הוא מסתפק בקוקטייל או הולך לאכול, ג'יסון תמיד רעב אז קבענו עם רנדי ובוב ללכת מוקדם יותר למסעדת ברביקיו צמודה למלון, זאת הייתה החלטה מאוד חכמה, אחרת היינו צריכים להסתפק בנקניקיות, אבל הבירה והקוקטיילים היו נחמדים. מחר אמור להיות יום מאוד דומה, אולי קצת יותר חם, זה יום שישי אז יום חולצות מסע.


בפינת הכר את הרוכבים האחרים בקבוצה עוד לא סיפרתי לכם על בארי, עם המעיל הצהוב בתמונה, לפני גייסון, הוא אחד הרוכבים החזקים בקבוצה, כמעט תמיד ראשון, אני כמעט לא רואה אותו בעצירות סאג, עד שאני מגיע הוא כבר עוזב, הוא היה סגן מפקד תחנת משטרה בעיר גדולה בפלורידה, ופרש לפני כעשר שנים, בתקופת השירות רץ הרבה, אחרי הפרישה עבר לאופניים, הוא עשה כבר 2 מסעות כאלה חוצים יבשת, מסלולים שונים עם חברות אחרות וזאת הפעם השלישית שהוא חוצה את אמריקה באופניים.

מפעל עיבוד תבואה, ואחד גדול יותר למטה


התמונה המסורתית שאני מרים את האופניים במעבר מדינה



תגובות

הוסף רשומת תגובה