עגל עם שני ראשים במחבוא של חבורת דלטון (רכיבה 18)

מסלול : ליברל לדאדג' סיטי (קנזס)    זמן רכיבה נטו : 4:41

מרחק : 136 קילומטר             מרחק מצטבר : 2,073 קילומטר

טיפוס : 268 מטר                     טיפוס מצטבר : 13,144 מטר 

יום מושלם לרכיבה היה היום, וגם הרוח שיתפה פעולה, בבוקר המשכנו על כביש 54 הישר כשהרוח הייתה אלכסונית בכיוון ההפוך, מצד ימין בעיקר וקצת גבית, רכיבה זורמת, כמעט 40 מייל עד לסאג (גם היום היה רק אחד) שעברו די מהר.


הסאג היה ליד אטרקציה של המחבוא של חבורת דלטון, החברה בקבוצה מבינים שיש לי חסך בהיסטוריה אמריקאית ושמחים להשלים את הפער,  חבורת דלטון היו פורעי חוק בתקופת המערב הפרוע ששדדו בנקים בסוף המאה ה18, המקום שהגענו אליו זה הבית של אחות שלהם שגרה עם בעלה ושם הם התחבאו, הייתה מנהרה מהבית לאסם שם הם קשרו את הסוסים שלהם, הכניסה למנהרה הוסוותה כדלת למזווה במטבח וכשבאו נציגי החוק הם היו בורחים דרך המנהרה לסוסים,  הם נתפסו כשניסו לשדוד 2 בנקים במקביל בשביל להתפרסם. יש תמונה שרואים 4 אחים מהחבורה שוכבים להצהגה אחרי התפיסה (הרגו אותם) והבחורה בכניסה מספרת את כל הסיפור שוב ושוב על פעם שמישהו חדש נכנס. יש גם כמה פוחלצים להצגה כולל פוחלץ של עגל עם 2 ראשים, שרנדי דאג שאלך לראות כי הם זכרו שהתלהבתי מהראש של האייל בלובי של המלון בפלאגסטאף. חיפשתי בטלפון ומצאתי את התמונה של העגל עם שני ראשים שסבא שלום עשה כשהייתי קטן, החברה מאוד התפעלו שגם בישראל היה דבר כזה.

הילד בתמונה זה אני

יש פה די הרבה פוחלצים בכל מיני מקומות, כשהגעתי לדאדג׳ סיטי חיפשתי את הפוסט אופיס לקנות בול לגלויה של העגל עם 2 ראשים, גוגל הביא אותי לבנין ליד, שהיו שם כל מיני משרדים, נכנסתי פנימה לשאול, אז אמרו לי שאני יכול לעלות במדרגות ולעבור לצד השני דרך הבניין במקום לעשות סיבוב, כשעליתי סתם ככה באמצע הבניין יש תצוגה של פוחלצים, מאוד מוזר העניין הזה.

אחרי הסאג עוד 40 מייל, 20 המשך על כביש 54 ואז פנינו ימינה לעוד 20 לכיוון העיר עם הרוח ממש בגב, הורדתי כוח ונתתי לרוח לדחוף אותי, סיום רכיבה בכיף


חלק מהזמן היום רכבתי עם קייסי, עם החולצה הצהובה בתמונה, הוא הבחור השלישי מחוץ לארה״ב בקבוצה (יש עוד את ג'ון מאנגליה ואותי) קייסי מגיע מקנדה, וגם קצת פחות מכיר את ההיסטוריה האמריקאית :) יש לו בת זוג שהם ביחד שלושים שנה אבל לא נשואים ובלי ילדים, יצא לפנסיה מוקדמת בגיל 59 לפני חמש שנים, עבד במנהלה של אחת האוניברסיטאות. ומאוד מבסוט מהסידור הזה של פנסיה מוקדמת.

המנהרה במחבוא של חבורת דלטון



שבשבות רוח לייצור חשמל בדרך לעיר


הלוח של ההתקדמות שמציגים בלובי של כל מלון שהקבוצה ישנה בו, מתקדמים לקראת אמצע הדרך



תגובות

  1. איזה יופי ללמוד על הדרך קצת היסטוריה ורכילות של ארהב . נשמע שיחסית היה יום סביר.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה