אזהרת טורנדו (רכיבה 21)

מסלול : מק פרסון לאימפוריה (קנזס)    זמן רכיבה נטו : 5:22

מרחק : 130 קילומטר             מרחק מצטבר : 2,447 קילומטר

טיפוס : 358 מטר                     טיפוס מצטבר : 13,763 מטר

הכותרת הראשונית של הפוסט הייתה רוח, רוח, רוח למה לא תשכב לנוח, ככה הרגשתי כל היום.

התחזית עוד אתמול הודיע על רוח מהבוקר, בבוקר הרוח הייתה ממש חזקה, צילמתי סרטון שמנסה להדגים, הוחלט לדחות את תחילת הרכיבה לעשר וחצי, הרוח גאסט (שזה הפרצי רוח) הייתה אמורה להיות נמוכה יותר. אז נשארנו עוד שלוש שעות במלון, לא ממש הרגשתי שהרוח נרגעה אבל בעשר וחצי יצאנו.

סתם עץ בדרך שחשבתי שיפה

שלושים מייל ראשונים עד הסאג הראשון, רוכבים באלכסון בגלל הרוח צד וצריך להיזהר שפרץ רוח לא יעיף אותך לכביש, הסאג היה ליד אגם נחמד עם דשא עצים וספסלים, הבאסה הייתה שהכביש כניסה לשם הוסיף עוד איזה מייל וחצי לרכיבה שחשבתי לעצמי שלא בטוח שהיה שווה את זה, אבל מסלול זה מסלול. כשיצאתי מהסאג כבר היה אחת בצהריים ובהתחלה היה נדמה שהרוח נרגע קצת, היה אפשר לרכב קצת יותר מהר, אבל זה לא נשאר לאורך זמן, במייל ה55 הייתה פניה ימינה ופתאום רכבנו עם רוח גב, איזה כיף, אבל גם זה לא נמשך הרבה זמן, אחרי 2 מייל הכביש התעקל שמאלה והמשכנו לרכב עם רוח צד. כבר מאוד רציתי להגיע לסאג השני, נגמרו לי המים בבקבוקים, למרות שהיה יום די מעונן היה חם.

אחרי הסאג השני נשארו פחות מ20 מייל לסיום, הבעיה הייתה שהפתיעו אותי 2 פנצרים, אחד בקידמי, 9 מייל לפני העיר ואחד באחורי ממש לפני המלון. גייסון החמוד חיכה שאגיע בכניסה למלון, הוא הגיע איזה שעה לפני, רצה לוודא שאני לא מגיע ברכב, אמר שהיה מוציא לי את האוויר מהגלגלים, אמרתי לו שהוא לא צריך, הפנצרים בדרך כבר דאגו לזה.

אחרי ארוחת ערב עברנו בחנות של תחנת דלק, המוכר אמר לנו שכדאי למהר לחזור למלון, תיכף יתחיל מבול, ובאמת בדרך התחיל לטפטף, יש אזהרת טורנדו חמורה במק פרסון שיצאנו ממנה בבוקר וגם אצלנו יש סיכוי בלילה לטורנדו, הבחור בקבלה אמר שמבקרה של אזעקת טורנדו כולם צריכים להתרכז בחדר אוכל בלובי. לפני רבע שעה כשהתחלתי לכתוב היו ברקים וירד מבול כמה דקות, כולל ברדיודים למרות שלא קר בחוץ בכלל. היום מנוחה ילווה כנראה בכמה גשמים טובים, וגם ברביעי התחזית לא משהו, יש סיכוי טוב שאצטרך לבדוק את איכות המעיל גשם.