מה זה סאג (יום רכיבה 2)

מסלול : מורנו ואלי לאינדיו (קליפורניה)    זמן רכיבה נטו : 5:58

מרחק : 146 קילומטר             מרחק מצטבר : 283 קילומטר

טיפוס : 635 מטר                   טיפוס מצטבר : 1518 מטר 

קיבלתי פידבקים שלא כתבתי נתונים על הרכיבה, אז מעכשיו אתחיל עם זה בכל פוסט יומי, ונצרף בסוף תמונה כי לדעתי הקישור לסטרווה ימחק אחרי כמה זמן.

היום התחלנו כבר לפי השגרה היומית שזה אומר התחלה מאוחרת יותר, יציאה ב7:30 בבוקר, שזה פינוק, הבעיה שזה לא ממש עזר לי כי אני עדיין סובל מגט-לג והתעוררתי ב2:00 בלילה, נראה מה יהיה היום בלילה.

בחצי הראשון של היום הנוף כלל גבעות צחיחות וסלעיות כמו בתפאורה של מערבונים, וחיפשתי את האינדיאנים שיקפצו מאחור, בתדריך אתמול פאולה אמרה שנעבור בשמורה אינדיאנית אחרי הסאג הראשון, נתאסף כל הקבוצה ביחד ונחכה לליווי בכניסה לשמורה, ביום הראשון חתמנו את שמנו 8 פעמים על איזה מסמך שמתחייבים לא לצלם ועוד כל מיני, בסוף מי שצילם זה האינידאנית שנכנסה לשמורה בזמן שחיכינו שיגיע הליווי וביקשה לצלם אותנו.

חוץ מגבעות סלעיות עברנו ליד חוות ענק של פרות, כמה חוות אחת ליד השניה עם מאות פרות בכל אחת, אחרי שסיימנו עם הפרות התחלנו את הטיפוס היומי, שאחריו פאולה הבטיחה בתדריך אתמול, כל השאר זה ירידה ותהיה לנו גם רוח גב, טיפוס די ארוך של כמה מיילים טובים, אני מתחיל לחשוב במיילים (כן אבי זה היה פיק שלא מבייש את הפיקים בארץ) שבסיומו הגענו לסאג הראשון.

אז מה זה סאג ? תחנת עצירה יזומה במסלול, לפי אורך המסלול יש עד 3 כאלה ביום, שפותחים שולחן עם ג'לים, חטיפי חלבון, חטיפי אנרגיה ופירות. ומילוי מים, יש תהליך מוגדר, קודם כל חייבים להוריד את הכפפות רכיבה ולחטא ידיים, ואז רושמים את שעת ההגעה בטבלה ורק אז אפשר לגשת לחטיפים, לפני שיוצאים כותבים את שעת היציאה, אותו תרגול מתבצע במלון, כשעושים צ'ק אין כותבים את השעה בקלסר ובבוקר למחרת לא יוצאים לפני שכותבים את שעת היציאה, ככה פאולה מוודאת שאף אחד לא נשאר לישון במלון וכולם עברו בנקודות סאג.

אחרי שיצאנו מהשמורה קיבלנו את המובטח, ירידה עם רוח גב, רק כאשר עצרתי לוודא שאני בפניה נכונה הרגשתי את עוצמת הרוח והבנתי למה כל כך קל להתקדם מהר. רכבנו לאורך מסילת רכבת ובכיוון השני בדיוק עברה אחת הרכבות האין סופיות, זה לא יאומן האורך שלהם, אני רוכב במהירות עם הרוח גב והרכבת נוסעת בכיוון הנגדי ולא נגמרת במשך כמה דקות טובות, אני בטוח שהאורך היה יותר מקילומטר.

מאחורי הרכבת אפשר לראות תחנות רוח, באזור היו מותקנות כמה מאות תחנות כאלה. בסיום הירידה הגענו לעיירה שנראת מאוד נחמדה, פאלם ספרינג, עברנו אותה והמשכנו עוד עד לעירה שחונים בה היום בלילה. יום רכיבה שני נגמר. מחר רכיבה מאתגרת על כביש מהיר I10 שאין כלום באזור, תחנות הסאג יהיו בחניוני משאיות.



תגובות