הבית של דורותי (רכיבה 17)

מסלול : גיאמון לליברל (קנזס)    זמן רכיבה נטו : 2:45

מרחק : 66 קילומטר             מרחק מצטבר : 1,937 קילומטר

טיפוס : 160 מטר                     טיפוס מצטבר : 12,876 מטר

היום השמש יצאה והרוח נרגעה :)

המסלול המתוכנן להיום היה קצר, רק 40 מייל, אז כבר אתמול בארוחת ערב הודיעו שנתחיל בתשע בבוקר, איזה פינוק, אפשר לישון עוד שעה וחצי בבוקר. בוב ירד מהחדר עם מסיכה ואמר שהוא כנראה נלחם באיזה התקררות אז כאמצעי זהירות רכבנו בנפרד, הוא יעשה בדיקה היום בערב, נקווה שלא נדבק מבאז.

העצירת סאג הייתה באיזה עיירה קטנה שכל שלט שני שם מציין פרוצות, מוסך של פרוצות, ואיזה חנות מזכרות שמוכרת חולצות וכוסות סביב הנושא, לא ממש הבנתי את ההתלהבות אבל הצטלמתי ליד השלט.

המרחבים עדיין אינסופיים אבל יותר ירוקים, אחרי עוד 15 מייל הגענו למעבר גבול לקנזס, אם האפליקציה לא הייתה אומרת שזה נקודת עניין לא הייתי יודע שיש משהוא, הכביש המהיר פשוט המשיך, בלי שום שלט ברוכים הבאים, או שלט ירוק קטן שמציין את הקו גבול, שום כלום. גם לא היה שלט של מייל 0, כמו שהיה במעבר לאריזונה או ניו מקסיקו, כבר חשבתי שגם בקנזס לא יהיו לי את השלטים בצידי הדרך של המיילים ואני נדון להתמודד עם החוסר ידיעה של ההתקדמות עד סוף המסע, אבל כשהמשכתי לרכב פתאום ראיתי סימן ירוק כזה באופק, וכן במייל הראשון היה שלט, כמובן שעצרתי לעשות סלפי, כמה קל לשמח רוכב אופניים בודד, תודה למע״צ קנזס

שישה מייל אחרי הגעתי לעיירה שישנים בה הלילה, בגלל שהמסלול היה קצר הייתה אופציה להעריך בעוד שני מייל ולבקר בבית של דורותי מהקוסם מארץ עוץ, פגשתי את רנדי שהיה בדרך למלון ואז נזכר באופציה השניה, הגענו קצת אחרי שתיים עשרה, דורותי בדיוק יצאה להפסקת צהריים שלה והאתר יפתח שוב באחת, אבל היא הייתה מאוד נחמדה והצטלמה איתי לפני שהלכה.

שאלנו את דורותי על בית קפה מומלץ, והיא לא ממש ידעה להמליץ, אמרה שבקרוב יגיע סטארבקס לעיר, חשבתי שלא יכול להיות שהגעתי למקום בלי סטארבקס, זה צריך להיות בכל פניה שניה ברחוב, חיפוש בגוגל מפות מאשר שהסניף הכי קרוב נמצא 103 קילומטר מהמיקום הנוכחי, מדהים. ג'ים שגם הגיע למקום אמר שהוא גם לא מצא שום מבשלה בעיר, כמה פאבים וזהו, אז הלכנו לאיזה פאב, ורנדי (בתמונה) שתה מרגריטה.

עדיין הגענו למלון מוקדם וכמובן שהחדרים לא היו מוכנים. החלטתי לנצל את הזמן לבדיקה יסודית של הצמיג האחורי, בשני הבקרים האחרונים שמתי לב שהלחץ בצמיג ירד במשך הלילה, ואכן בפנימית היה חור קטן שאפשר היה למצוא רק בבדיקה בכיור בשירותים של הלובי, לפי המיקום של החור בפנימית מצאתי חתיכה קטנה של סיב מתכת עקשן, שנכנס לצמיג כנראה באחת הרכיבות על האינטרסטייט והיה מאוד קשה להוציא, היינו צריכים להפוך לגמרי את הצמיג ולחפור ממנו את הסיב עם פינצטה.

זהו דיויד בתמונה, הוא דוקטור לפילוסופיה (PhD), גר באוהיו ועובד בבית חולים, חוקר מחלות כבד, הוא לא התחיל איתנו מלוס אנג'לס כי חטף קורונה ממש לפני תחילת המסע והיה צריך להיות בבידוד, הוא הצטרף רק ביום מנוחה הראשון בפלאגסטף. הוא גם מתחזק בלוג (לינק לבלוג שלו) שאני קורא מידי פעם, ואני יודע שגם הוא קורא את הבלוג הזה :)

מחר לפי התחזית אמורה להיות לנו רוח גב, הורדתי אפליקציה מגניבה שנקראית Epic Ride Weather שיודעת לקחת את המסלול המתוכנן, שואלת אותך מה המהירות הממוצעת שלך ונותנת תחזית של רוח וטמפרטורה לכל קטע במסלול.

שביל האבנים הצהובות

הבית של דורותי

איש הפח החצוף יותר גבוה ממני

הסטרווה שוב עושה בעיות ולא מקליט את כל המסלול, אז הנתונים והתמונה מהאפליקציית ניווט, מחר אנסה סנכרון איתה ונראה עם זה יעבוד.