אופניים חדשות בתקופת סגר

לכבוד המסע המתוכנן, עוד בדצמבר שנה שעברה רכשתי אופניים חדשות.
במקור הרעיון היה לנסות לנצל הנחות סוף שנה. גם בפעם הקודמת שקניתי אופני כביש עשיתי מדידת התאמה אצל מאסטר אופניים עם תוכנת מחשב, ומהמדידה יצאתי עם רשימה של דגמים מומלצים, רק שאז מציאת אופניים יד שניה בני פחות משנה ניצחו את ההמלצות והן הותאמו כמה שניתן.
מסתבר שהרבה השתנה ב10 שנים, מעבר להכנסה של בלמי דיסק והילוכים חשמליים לאופני כביש, הגאומטריה של השלדות וטכנלוגיית המדידה, כמו גם גמישות הגוף שלי בלי לקחת בחשבון את המרפק הדפוק.
דגמים שהומלצו אז כבר לא רלוונטיים.
בעקבות מדידה חדשה החלטתי הפעם לא להתפשר ולקנות רק דגם שמופיע ברשימת ההתאמות של מאסטר האופניים. הבעיה היא שהמידות המתאימות לי הן לא סטנדרטיות ולכן יבואנים בארץ לא מזמינים אותם למלאי, מה שחייב אותי לעשות הזמנה מיוחדת מהספק בחול במשלוח אישי או לחכות שיתמלא קונטיינר ולצרף אליו את ההזמנה שלי.
בסוף הסקר נשארתי עם 3 אופציות רלוונטיות ואחרי משא ומתן קצר הוזמנו טרק דומאנה מידה 62 אדומים :)
בהתחלה ההגעה שלהם לארץ התעכבה בגלל הקורונה, למרות שהמשלוח הוא בכלל מארה״ב, בשביל למלא את הקונטיינר היה צריך לחכות למשלוחים קודמים מסין, בנתיים הקורונה הגיעה לארץ לפני האופניים.

בתכנון הפוסט הזה היה אמור להיות חגיגי מאוד . איסוף האופניים שהגיעו במשלוח מאמריקה, הרצה שלהם חודש או חודשיים ואז הטסה שלהם חזרה לארץ המקור למסע חוצה יבשת.
בפועל, בתקופת סגר הקורונה עם מגבלת יציאה של 100 מטר מהבית לא היה כל כך משמעות להוציא אותם מהחנות, אלא אם הן מגיעות עם טריינר. אז לא הייתה ברירה,  ורכשתי לי גם טריינר שמאפשר לי להצטרף לאימוני הקבוצה היומיים בזום. אמריקה!
בחנות, מעבר לקו 2 מטר מרחק מהקופה.

מורכבות על הטריינר בבית 

מיתוג

תגובות